Veelgestelde vragen
Betalen
Betaalmogelijkheden webshop
Alle prijzen van de producten die via www.Originstore.nl verkocht worden zijn inclusief BTW.
Op welke wijze kan ik betalen in de webshop?
Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen
Originstore biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de webshop:
- Betalen met iDeal
- Betalen met Bancontact
- Betalen met Creditcard (MasterCard, Maestro en VISA)
- Betalen met Apple Pay
Hoe kan ik betalen via iDeal?
Direct online betalen via je eigen bank. Dat is betalen in jouw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van jouw bank.
Hoe kan ik betalen met een Creditcard?
Je kunt jouw bestelling in de webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA en MasterCard. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, vul je het creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige CVC code (laatste drie cijfers op de achterzijde van uw kaart) in op de betaalpagina.
Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Op het moment van de bestelling wordt jouw creditcard betaling geautoriseerd. Het kan voorkomen dat er contact met de kaarthouder wordt opgenomen om fraude te voorkomen.
Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd. Als het niet mogelijk is om de gehele bestelling te leveren, dan wordt alleen het bedrag afgeschreven voor het deel van de bestelling dat daadwerkelijk is geleverd.
Veilig betalen
Is winkelen op Originstore.nl veilig?
Wanneer u online bestellingen plaatst met uw creditcard, wordt al uw informatie ingevoerd op een SSL-beveiligde webpagina. Uw informatie wordt vervolgens SSL-gecodeerd en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardaanbieder gestuurd, waar uw kaart en transactie geautoriseerd en goedgekeurd zijn. Uw creditcardgegevens wordt niet op onze servers opgeslagen.
Bestellen
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.
Kan ik een bestelling annuleren?
Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 op dezelfde dag van bestelling te mailen naar klantenservice@originstore.nl met de vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat geval kan je de bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te sturen.
Service & Garantie
Indien het product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek mededelen aan ons mededelen. Indien, naar het oordeel van Originstore, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud), dan zal Originstore het product herstellen of vervangen binnen een door Originstore aan te geven redelijke termijn. Tijdens deze reparatie heb je geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van vergoeding. Indien, naar het oordeel van Originstore, herstel niet mogelijk is, dan wel dit niet van Originstore verwacht kan worden gezien de kosten van dit herstel, zal Originstore een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven.
Als zich niet gehouden wordt aan de door Originstore gegeven instructies, of als je het product op een verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het product heeft verricht, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te beroepen indien het product is bewerkt.
Contact
Mocht je vragen hebben over uw bestelling, dan kunt u mailen naar klantenservice@originstore.nl. Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen in behandeling.